OGŁOSZENIE O NABORZE Wójt Gminy Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa, w Referacie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy Kolno.
Kolno, dnia 12.03.2024 roku
OSO.210.2.2024.AM
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa, w
Referacie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy Kolno.
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno
- Określenie stanowiska: stanowisko – inspektor.
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe budowlane,
- doświadczenie zawodowe - 3 letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
2) Wymagania dodatkowe:
- w procedurze naboru preferowane będzie, posiadanie uprawnień budowlanych,
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Exel, Word,
- umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędniczych,
- pożądane cechy osobowości: obowiązkowość, systematyczność, rzetelność, terminowość, samodzielność oraz dbałość o własny rozwój zawodowy,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w budownictwie,
- znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych w zakresie:
- a) zaopatrzenia w wodę,
- b) zaopatrzenia w energię elektryczną,
- c) zaopatrzenia w energię cieplną,
- d) kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- e) oczyszczania ścieków komunalnych,
- f) urządzeń sanitarnych,
- g) wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,
- h) gminnych dróg i mostów,
- i) urządzeń sportowo-rekreacyjnych,
- j) budownictwa komunalnego,
- udział w opracowaniu lub aktualizacji i zatwierdzaniu programu gospodarczego gminy i generalnych koncepcji w zakresie inżynierii gminnej,
- udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzględnieniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych,
- określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zapytania ofertowego jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót,
- koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych,
- ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok,
- dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zapytania ofertowego i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług,
- przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
- sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów
- wykonywanie funkcji inwestora w stosunku do inwestycji i remontów prowadzonych w Gminie Kolno,
- przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez:
- a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
- b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
- c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
- d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do
użytkowania,
- e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych,
- opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi,
- opracowywania projektów planów rozwoju sieci drogowej i planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszu sołeckiego,
- wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową,
- wykonywanie zadań z zakresu zwalczania klęsk żywiołowych,
- wykonywanie zadań związanych z zaopatrzeniem mieszkańców w wodę.
- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania inwestycji, oraz utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
- udział i kontrolowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji prowadzonych przez Urząd Gminy,
- udział w odbiorach dokumentacji techniczno-projektowej i jej ocena,
- kosztorysowanie robót budowlano-remontowych prowadzonych przez Urząd i jednostki organizacyjne gminy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych na prace projektowe, roboty budowlane, remontowe,
4) Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – 1 etat,
- Urząd Gminy Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, II piętro – brak windy w budynku,
- praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, z jednostkami organizacyjnymi gminy Kolno oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
5) Wskaźnik zatrudnienia
Urząd Gminy Kolno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosił mniej niż 6 %.
6) Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
7) Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 marca 2024 roku, do godziny 15.00 w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na inspektora w Referacie Inwestycji i Rozwoju”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Wójt Gminy Kolno
Józef Bogdan Wiśniewski
Obowiązek informacyjny:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż :
- ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójta Gminy Kolno. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Wojska Polskiego 18-500 Kolno oraz pod adresem e-mail: ugkolno@gminakolno.pl.
- INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz pod adresem e-mail: iod@gminakolno.pl.
III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu realizacji procesu rekrutacji:
- w zakresie: imię i nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit c RODO oraz art. 221 § 1 Kodeksu pracy),
- w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- INFORMACJE O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJI NIE PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt III.1.a) jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt III.1.b) i III.2 jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.
- ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, takie jak Krajowa Administracja Skarbowa, ZUS, Państwowa Inspekcja Pracy.
- Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie stosownej umowy.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania, a następnie przez 3 miesiące. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.
VII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
- Dostępu do treści swoich danych osobowych,
- Otrzymania kopii danych osobowych,
- Sprostowania danych osobowych,
- Usunięcia danych osobowych,
- Ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody,– w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione w pkt 1-6 powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
VIII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
- ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI W TYM PROFILOWANIE
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych, jednakże mogą być przekazywane do państw trzecich poprzez korzystanie przez Administratora z narzędzi firm mających siedziby lub oddziały poza UE.