OGŁOSZENIE O NABORZE Wójt Gminy Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa, w Referacie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy Kolno.

Kolno, dnia 12.03.2024 roku

OSO.210.2.2024.AM

 OGŁOSZENIE O NABORZE

Wójt Gminy Kolno ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa, w  

Referacie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy Kolno.

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno
  2. Określenie stanowiska: stanowisko – inspektor.
  3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

1) Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. wykształcenie wyższe budowlane,
  4. doświadczenie zawodowe - 3 letni staż pracy,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

  1. biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

2) Wymagania dodatkowe:

  1. w procedurze naboru preferowane będzie, posiadanie uprawnień budowlanych,
  2. biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Exel, Word,
  3. umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędniczych,
  4. pożądane cechy osobowości: obowiązkowość, systematyczność, rzetelność, terminowość, samodzielność oraz dbałość o własny rozwój zawodowy,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. doświadczenie zawodowe w zakresie pracy w budownictwie,
  7. znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych,
  8. wysoka kultura osobista, komunikatywność.

 3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:  

  1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych w zakresie:
  2. a) zaopatrzenia w wodę,
  3. b) zaopatrzenia w energię elektryczną,
  4. c) zaopatrzenia w energię cieplną,
  5. d) kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
  6. e) oczyszczania ścieków komunalnych,
  7. f) urządzeń sanitarnych,
  8. g) wysypisk i utylizacji odpadów komunalnych,
  9. h) gminnych dróg i mostów,
  10. i) urządzeń sportowo-rekreacyjnych,
  11. j) budownictwa komunalnego,
  12. udział w opracowaniu lub aktualizacji i zatwierdzaniu programu gospodarczego gminy i generalnych koncepcji w zakresie inżynierii gminnej,
  13. udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzględnieniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych,
  14. określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zapytania ofertowego jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót,
  15. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych,
  16. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok,
  17. dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zapytania ofertowego i zrealizowanie umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług,
  18. przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
  19. sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów
  20. wykonywanie funkcji inwestora w stosunku do inwestycji i remontów prowadzonych w Gminie Kolno,
  21. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez:
  22. a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
  23. b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
  24. c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
  25. d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do

użytkowania,

  1. e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych,
  2. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi,
  3. opracowywania projektów planów rozwoju sieci drogowej i planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych,
  4. prowadzenie spraw związanych z realizacją funduszu sołeckiego,
  5. wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpowodziową,
  6. wykonywanie zadań z zakresu zwalczania klęsk żywiołowych,
  7. wykonywanie zadań związanych z zaopatrzeniem mieszkańców w wodę.
  8. prowadzenie spraw dotyczących przygotowania inwestycji, oraz utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
  9. udział i kontrolowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji prowadzonych przez Urząd Gminy,
  10. udział w odbiorach dokumentacji techniczno-projektowej i jej ocena,
  11. kosztorysowanie robót budowlano-remontowych prowadzonych przez Urząd i jednostki organizacyjne gminy,
  12. przygotowywanie zapytań ofertowych na prace projektowe, roboty budowlane, remontowe,

 4) Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – 1 etat,
  2. Urząd Gminy Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, II piętro – brak windy w budynku,
  3. praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, z jednostkami organizacyjnymi gminy Kolno oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
  4. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) 

5) Wskaźnik zatrudnienia

Urząd Gminy Kolno informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wynosił mniej niż 6 %.

6) Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  7. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,

7) Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 marca 2024 roku,  do godziny 15.00 w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na inspektora w Referacie Inwestycji i Rozwoju”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl/  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

  

                                                                                                               Wójt Gminy Kolno

                                                                                                        Józef Bogdan Wiśniewski

  Obowiązek informacyjny:

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż :

  1. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Wójta Gminy Kolno. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Wojska Polskiego 18-500 Kolno oraz pod adresem e-mail: ugkolno@gminakolno.pl.

  1. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz pod adresem e-mail: iod@gminakolno.pl.

III. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

  1. w celu realizacji procesu rekrutacji:
  2. w zakresie: imię i nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit c RODO oraz art. 221 § 1 Kodeksu pracy),
  3. w zakresie dodatkowych danych oraz wizerunku – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na piśmie lub poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na zawarciu tych danych w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych i ich wysłaniu do Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji – na podstawie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, wyrażonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

 

  1. INFORMACJE O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJI NIE PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych o których mowa w pkt III.1.a) jest niezbędne  do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt III.1.b) i III.2 jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji.

  1. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, takie jak Krajowa Administracja Skarbowa, ZUS, Państwowa Inspekcja Pracy.
  3. Ponadto odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie stosownej umowy.
  4. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Pani/Pana dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres jej trwania, a następnie przez 3 miesiące. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w oparciu o ewentualną zgodę na przyszłe rekrutacje będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do momentu wycofania zgody.

VII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:

  1. Dostępu do treści swoich danych osobowych,
  2. Otrzymania kopii danych osobowych,
  3. Sprostowania danych osobowych,
  4. Usunięcia danych osobowych,
  5. Ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody,– w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione w pkt 1-6 powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.

VIII. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.

  1. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI W TYM PROFILOWANIE

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

  1. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych, jednakże mogą być przekazywane do państw trzecich  poprzez korzystanie przez Administratora z narzędzi firm mających siedziby lub oddziały poza UE.

 

 

 

Udostępniający: Urząd Gminy Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: Adam Masłowski

Data wytworzenia: 2024-03-13

Wprowadzający: Paweł Szalunas

Data modyfikacji: 2024-03-13

Opublikował: Paweł Szalunas

Data publikacji: 2024-03-13